Δευτέρα 22 Μαΐου 2017


 




Η Μαρία Ελευθεριάδη έχει δίπλωμα δραματικής τέχνης αναγνωρισμένο από το υπουργείο πολιτισμού. Εργάζεται ως ηθοποιός σε θεατρικές παραστάσεις που απευθύνονται άλλοτε σε παιδιά και άλλοτε σε ενήλικες. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής τοποθέτησης για το μουσικό θέατρο και τραγουδά στις θεατρικές παραστάσεις αν χρειαστεί. Σπουδαζει Ελληνικό πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει εκπαιδευτεί και εργάζεται παράλληλα ως εμψυχώτρια μουσικοκινητικής αγωγής και βοηθός αισθητηριακού παιχνιδιού παιδιών από 8 περίπου  μηνών έως 3 ετών. Της αρέσει να γράφει ποίηση, θέατρο και παρακολουθεί σεμινάριο σεναριογραφίας για τηλεόραση στον πολιτιστικό χώρο "Ιανός". 






"Μου έκανε σήμερα πολλή εντύπωση η χαρά, το γέλιο και η λάμψη στα μάτια των μικρών παιδιών όταν μπήκαν στον χώρο και άρχισαν να τρέχουν κρατώντας ένα μπαλόνι. Είχαν εκστασιαστεί απλώς επειδή έτρεχαν και κυνηγιούνταν κρατώντας ένα μπαλόνι. Η χαρά του παιχνιδιού. Πόσα πολλά μπορεί να σου μάθει ένα παιδί. Η χαρά του παιχνιδιού στη ζωή μας!! Ίσως είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε ως ενήλικες να παίζουμε χαρούμενοι. Ή να βιώνουμε δραστηριότητες της καθημερινότητας ως παιχνίδι. Ίσως η χαρά να μετατρέπει την καθημερινότητα σε παιχνίδι ή καλύτερα το παιχνίδι να φέρνει χαρά."


Κάποτε γεμάτη πίκρα είχα γράψει στο τετράδιο και στο ιστολόγιό μου: "Δεν έχω θεατρικούς γονείς. Ως ηθοποιός είμαι σαν τα παιδιά που αυτό που είχαν να δώσουν δεν το θέλησε και δεν το αγάπησε κανείς. Σαν τα παιδιά που τα άφησαν σε ένα ίδρυμα και κάνεις δεν τα αναζήτησε ή τα υιοθέτησε. Και τώρα έχω μεγαλώσει πια. Και έχω βγει από το ίδρυμα. Σεριανίζω μόνη...ονειρεύομαι, χαίρομαι, λυπάμαι, πέφτω, ξανασηκώνομαι, δημιουργώ."

Τώρα νιώθω πως είναι καιρός να αφαιρέσω αυτές τις σκέψεις και τα αισθήματα από την καλλιτεχνική μου ταυτότητα. Γιατί φέτος είχα την εμπειρία να έχω για σκηνοθέτη μου τον Γιάννη Κακλέα. 







Mαρία Ελ.  25/4/2023

  Η Μαρία Ελευθεριάδη έχει δίπλωμα δραματικής τέχνης αναγνωρισμένο από το υπουργείο πολιτισμού. Εργάζεται ως ηθοποιός σε θεατρικές παραστάσ...